Moja fitness priča

Treniram Tabatu i CrossFit, dižem tegove i plivam 2km u cugu. Kada sam počinjala, pre tri ipo godine, imala sam 72.5 kg. S obzirom na to da sam visoka 165 cm, to baš i nije lepo izgledalo. Postavila sam cilj u kojem je trebalo da smanjim kilažu na 55 kg. Nakon godinu i po dana, ostvarila sam svoj cilj. Ali, ne nameravam da prestanem da treniram.
Kao mlađa, trenirala sam skijanje, aikido i jogu. U periodu između 2014. i 2016. godine ugojila sam se 20kg zbog fizičke neaktivnosti.
Tabatom sam počela da se bavim 28. februara 2016. godine.
Za CrossFit sam saznala od drugarice koja se ranije time bavila, a o Tabati sam saznala preko internet. I Tabata i CrossFit došli su nekako uporedo, tako što je jedan trening bio po Tabata programu Plivanje sam počela prošlog leta na moru u Grčkoj gde sam svaki dan plivala po 2 km, a sada, kada ugrabim vremena, odem do bazena i trudim se da isplivam zadati rekord.
Nije mi bilo teško da se naviknem jer volim visokointezivne treninge. Susretala sam se i sa stereotipima, uglavnom od strane žena, koje su mi govorile da ću se nabildovati i da to nije za žensku osobu. Ali, kada se bavite intenzivnim treninzima to nije tako. Telo se lepo oblikuje, a u ostvarivanju cilja da smršam 17,5 kilograma su mi pomogli treninzi i, naravno, ishrana – Više proteina, manje ugljenih hidrata.
Čovek je aktivno biće. Stvoren je da se kreće. Što se više krećemo to smo zdraviji, raspoloženiji, nema depresije. Nije važno da li ćete otići u teretanu ili početi nešto da trenirate dovoljno je za početak samo šetati brzim hodom, oko sat vremena. Probajte osećaćete se mnogo bolje, zadovoljnije.

Постави коментар